HEAVY TRUCK 12-16t
o udźwigu od 12000 do16000 kg
Wyprodukowany specjalnie dla Hangcha most napędowy ze wzmocnionym mechanizmem różnicowym jest wytrzymały i bezawaryjny. Wytrzymała skrzynia biegów i wydajny konwerter pozwalają na łatwe utrzymywanie pożądanej prędkości. Dwa biegi do przodu i jeden do tyłu sprawiają że operowanie wózkiem jest łatwe i przyjemne


Wyposażenie
- Licznik motogodzin.
- Daszek ochronny.
- Hydrauliczny układ kierowniczy.
- Maszt typu duplex z szerokim polem widzenia.
- Widły o standardowym rozmiarze.
- Ogumienie pneumatyczne.
Opcje dodatkowe:
- Maszt typu duplex o wysokości podnoszena od 2,5 do 6.0m.
- Osłona karetki.
- Szersza karetka wideł.
- Ogumienie superelastyczne.
- Pełna, zamknięta kabina.
- Klimatyzacja i ogrzewanie kabiny.
- Fotel amortyzowany.
- Widły w niestandardowych rozmiarach.
- Dodatkowy filtr powietrza.
- Tylny reflektor roboczy.
- Hydrauliczny przesuw boczny /pozycjoner wideł.
- Gaśnica.
Układy
Układ kierowniczy:
Niezawodna oś sterująca produkcji HANGCHA oraz układ kierowniczy z czujnikiem obciążenia pracują
lekko i precyzyjnie.
Układ hydrauliczny:
Układ hydrauliczny został wyposażony w dwie pompy oraz nowoczesny rozdzielacz z systemem dynamicznego
pomiaru obciążenia dzięki czemu spadło zużycie energii oraz temperatura robocza oleju.
Układ hamulcowy:
Pneumatyczny układ hamulcowy zapewnia skuteczne hamowanie nawet przy pełnym obciażeniu wózka.
Układ podnoszenia
Dzięki szerokiemu rozstawowi profili w maszcie operator ma bardzo dobrą widoczność do przodu.
Dwa zawory ograniczające przepływ oleju zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa. Do wyboru manualny (śrubowy) przesuw boczny lub pozycjoner wideł.
Silnik
Dwa 6-cylindrowe silniki diesla do wyboru – Cummins lub Yuchai – zapewniają bardzo dobre osiągi.
Są to efektywne i ekologiczne jednostki, zużywają mało paliwa oraz generują wysoki moment obrotowy już przy
niskich obrotach.
Układ elektryczny
Czytelne i łatwe w obsłudze instrumenty. Alarmy dźwiękowe niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym czy nie zaciągniętego hamulca postojowego podnoszą poziom bezpieczeństwa.
Daszek/kabina
Daszek ochronny lub kabina oparte są na czterech gumowych poduszkach co redukuje wibracje i poprawia komfort operowania. Uchylna konstrukcja przyśpiesza prace serwisowe. Mała kierownica ułatwia prowadzenie a wąskie słupki boczne poprawiają widoczność.
Rama
Dzięki zaawansowanej budowie ramy, konstrukcja wózka jest lekka i wytrzymała oraz zapewnia bardzo dobre chłodzenie oleju hydraulicznego.
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | ||||||
Model | - | CPCD120-XWG57 | CPCD120-XW25 | CPCD140-XV57 | CPCD160-XW25 | CPCD160-XG57 | CPCD160-XG25 |
Typ silnika | - | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel |
Sterowanie | - | Operator siedzacy | Operator siedzacy | Operator siedzacy | Operator siedzacy | Operator siedzacy | Operator siedzacy |
Udźwig nominalny | Q (kg) | 12000 | 12000 | 14000 | 14000 | 16000 | 1600 |
Środek ciężkości ładunku | c (mm) | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 |
Wysokość maszt złożony | h1(mm) | 3180 | 3180 | 3270 | 3270 | 3290 | 3290 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Długość całkowita | I1(mm) | 6000 | 6000 | 6210 | 6210 | 6320 | 6320 |
Długość do czoła karetki | I2(mm) | 4500 | 4500 | 4710 | 4710 | 4820 | 4820 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 2420 | 2420 | 2480 | 2480 | 2480 | 2480 |
Silnik ,producent/typ | - | CHINA / VCJ160-T300 | CUMMINS / QSB6.7-C160 | CHINA / VCJ160-T300 | CUMMINS / QSB6.7-C160 | CHINA / VCJ160-T300 | CUMMINS / QSB6.7-C160 |
Moc silnika według DIN ISO 1585 | kw | 118 | 119 | 118 | 119 | 118 | 119 |
Napięcie pojemność akumulatora | V/Ah | 2x12/120 | 2x12/120 | 2x12/120 | 2x12/120 | 2x12/120 | 2x12/120 |