SERIA XF 5.0-7.0t spalinowe
o udźwigu 5000kg do 7000kg
Mając na uwadze fakt, że wzrost komfortu pracy przyczynia się do wzrostu efektywności, przy projektowaniu wózków widłowych serii XF 5-7t położono duży nacisk na łatwość i komfort operowania. Jedną z najważniejszych zmian to redukcja poziomu wibracji, którą osiągnięto poprzez zmodyfikowanie zawieszenie silnika, zastosowanie amortyzowanego fotela operatora czy amortyzowanej kabiny.




Ekologia
Głównym założeniem przy projektowaniu wózków serii XF 5-7t była ekologia. Materiały i procesy wykorzystywane przy produkcji nie obciążają środowiska naturalnego, a poziom generowanego hałasu i emisji spalin został znacząco obniżony. Dzięki zaawansowanej konstrukcji silników osiągnięto równowagę pomiędzy wysoką mocą, a niską emisją spalin. Wózki serii XF 5-7t mogą być wyposażone w silniki diesla spełniające normę emisji spalin Euro 3. Z procesu produkcyjnego wyeliminowane zostały wszystkie szkodliwe materiały takie jak na przykład azbest. Na skutek zastosowania tłumików w układzie dolotowym, wydechowym oraz wykładzin dźwiękochłonnych poziom generowanego hałasu zredukowany został o 3 dB.
Komfort
- Czytelny wyświetlacz LCD umieszczony w dobrze widocznym miejscu pozwala operatorowi na bieżące monitorowanie parametrów pracy wózka.
- Zaprojektowany na nowo przełącznik kierunku jazdy oraz wyłącznik kierunkowskazu zespolony z wyłącznikiem świateł mają ergonomiczną budowę a ich obsługa jest intuicyjna.
- Siła potrzebna do zaciągnięcia dźwigni hamulca postojowego to jedyne 90 N.
- Kierownica o małej średnicy oraz możliwość regulacji kąta nachylenia kolumny kierowniczej zapewniają wysoki komfort pracy. Szybkie reakcje na ruchy kierownicą ułatwiają manewrowanie w ciasnych miejscach.
- Wzorowane na samochodowych ergonomiczne pedały pracują lekko i precyzyjnie.
Wydajność
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii wózki serii XF charakteryzują się wysoką wydajnością przy niskim zużyciu energii. Na skutek modyfikacji układu przeniesienia napędu zredukowane zostały działające w nim siły tarcia. Poprawiło to wydajność układu oraz pozwoliło na wzrost prędkości maksymalnej wózka o 20%. Nowe tylne lampy LED oraz innowacyjne reflektory przednie cechują się niskim zużyciem energii, wyższą emisją światła oraz większą żywotnością. Układ hydrauliczny wyposażony został w nowatorski system dynamicznego pomiaru obciążenia, dzięki czemu zredukowana została ilość oleju w układzie, spadło zużycie energii oraz wzrosła o 15% prędkość podnoszenia.
Łatwa konserwacja
Dzięki dobrze przemyślanej konstrukcji przeglądy i naprawy są szybsze, a krótsze okresy w których wózek jest wyłączony z ruchu wpływają na obniżenie kosztów eksploatacji.
- Prosty w wymianie i umieszczony w łatwo dostępnym miejscu filtr powietrza.
- Dostępny jako opcja dodatkowa obrotowy uchwyt butli LPG przyśpiesza i znacznie ułatwia jej wymianę.
- Łatwy dostęp do bagnetów poziomu oleju hydraulicznego i silnikowego, filtrów, korków wlewów itp.
- Mocne sprężyny gazowe ułatwiają otwieranie i zamykanie pokrywy silnika.
Niezawodność
Wózki serii XF to większa niezawodność a co za tym idzie – mniej przestojów. Seria XF to idealna propozycja dla klientów oczekujących wysokiej efektywności. Zaprojektowana na nowo obudowa filtra powietrza jest szczelna, odporna na wibrację i wykonana z materiałów odpornych na korozję. Filtr generuje mniejszy opór co wpływa na poprawę parametrów pracy silnika. Dwa niezależne obiegi oleju hydraulicznego dla układu kierowniczego i układu wspomagania hamulców podnoszą komfort i bezpieczeństwo prowadzenia. Wyższa wydajność układu hydraulicznego dzięki zastosowaniu systemu dynamicznego pomiaru obciążenia.
Bezpieczeństwo
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii wózki serii XF gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa zarówno operatorowi jak i otoczeniu. Akumulator energii wbudowany w układ hamulcowy pozwala na czterokrotne hamowanie po wyłączeniu silnika. Blokada sprężyny gazowej zapobiega przypadkowemu opadnięciu pokrywy silnka.
Osprzęt roboczy
Wózki serii XF 5-7t mogą być opcjonalnie wyposażone w dodatkowy osprzęt roboczy:
- Chwytaki.
- Obrotnice.
- Pozycjonery wideł.
- Chwytaki do rol papieru.
- etc.
Opcje dodatkowe
- Układ wykrywający obecność operatora blokuje możliwość korzystania z funkcji podnoszenia ładunków i przechyłu masztu w sytuacji gdy operator nie siedzi w fotelu.
- Specjalny zawór ograniczający przepływ oleju zabezpiecza przed nagłym opadnięciem masztu w przypadku uszkodzenia przewodów hydraulicznych.
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD | ||||||
Model | CPCD50-XW38 | CPCD60-XW38 | CPCD70-XW38 | CPCD50-XW46 | CPCD60-XW46 | CPCD70-XW46 | |
Typ silnika | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | |
Sterowanie | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | |
Udźwig nominalny | Q(kg) | 5000 | 6000 | 7000 | 5000 | 6000 | 7000 |
Środek ciężkości ładunku | c(mm) | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Wysokość masztu rozłożonego | h4(mm) | 4420 | 4420 | 4420 | 4420 | 4420 | 4420 |
Długość całkowita | I1(mm) | 4699 | 4729 | 4804 | 4699 | 4729 | 4804 |
Długość do czoła karetki | I2(mm) | 3499 | 3529 | 3604 | 3499 | 3529 | 3604 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 |
Karetka DIN 15 173 - ISO 2328, klasa / typ A,B | - | IV A | IV A | IV A | IV A | IV A | IV A |
Szerokość karetki | b3(mm) | 1700 | 1700 | 1700 | 1700 | 1700 | 1700 |
Silnik / producent, typ | - | Cummins Q SB3.3-C99 | Cummins QSB3.3-C99 | Cummins QSB3.3-C99 | Cummins QSB3.3 100 | Cummins QSB3.3 100 | Cummins QSB3.3 100 |
Moc silnika według DIN ISO 1585 | kW | 74 | 74 | 74 | 75 | 75 | 75 |
Prędkość obrotowa | obr/min | 2200 | 2200 | 2200 | 2200 | 2200 | 2200 |
Ciśnienie robocze dla osprzętu dodatkowego | bar | 195 | 195 | 195 | 195 | 195 | 195 |
Pojemność układu hydraulicznego | I/mm | 120 | 120 | 120 | 120 | 120 | 120 |
Typ sprzętu holowniczego według DIN 15170 | - | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń |
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD | ||||||
Model | CPCD50-XW14 | CPCD60-XW14 | CPCD70-XW14 | CPCD50-XW41 | CPCD60-XW41 | CPCD70-XW41 | |
Typ silnika | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | |
Sterowanie | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | |
Udźwig nominalny | Q(kg) | 5000 | 6000 | 7000 | 5000 | 6000 | 7000 |
Środek ciężkości ładunku | c(mm) | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Wysokość masztu rozłożonego | h4(mm) | 4420 | 4420 | 4420 | 4420 | 4420 | 4420 |
Długość całkowita | I1(mm) | 4699 | 4729 | 4804 | 4699 | 4729 | 4804 |
Długość do czoła karetki | I2(mm) | 3499 | 3529 | 3604 | 3499 | 3529 | 3604 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 |
Karetka DIN 15 173 - ISO 2328, klasa / typ A,B | - | IV A | IV A | IV A | IV A | IV A | IV A |
Szerokość karetki | b3(mm) | 1700 | 1700 | 1700 | 1700 | 1700 | 1700 |
Silnik / producent, typ | - | ISUZU6BG1QP | ISUZU6BG1QP | ISUZU6BG1QP | ISUZU6BG1TRC | ISUZU6BG1TRC | ISUZU6BG1TRC |
Moc silnika według DIN ISO 1585 | kW | 84.6 | 84.6 | 84.6 | 97.7 | 97.7 | 97.7 |
Prędkość obrotowa | obr/min | 2200 | 2200 | 2200 | 2200 | 2200 | 2200 |
Ciśnienie robocze dla osprzętu dodatkowego | bar | 195 | 195 | 195 | 195 | 195 | 195 |
Pojemność układu hydraulicznego | I/mm | 120 | 120 | 120 | 120 | 120 | 120 |
Typ sprzętu holowniczego według DIN 15170 | - | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń |
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD | ||||||
Model | CPYD50-XW57 | CPYD60-XW57 | CPYD70-XW57 | CPCD50-XW65G | CPCD60-XW65G | CPCD70-XW65G | |
Typ silnika | LPG | LPG | LPG | LPG | LPG | LPG | |
Sterowanie | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | Operator siedzący | |
Udźwig nominalny | Q(kg) | 5000 | 6000 | 7000 | 5000 | 6000 | 7000 |
Środek ciężkości ładunku | c(mm) | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Wysokość masztu rozłożonego | h4(mm) | 4420 | 4420 | 4420 | 4420 | 4420 | 4420 |
Długość całkowita | I1(mm) | 4699 | 4729 | 4804 | 4699 | 4729 | 4804 |
Długość do czoła karetki | I2(mm) | 3499 | 3529 | 3604 | 3499 | 3529 | 3604 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 |
Karetka DIN 15 173 - ISO 2328, klasa / typ A,B | - | IV A | IV A | IV A | IV A | IV A | IV A |
Szerokość karetki | b3(mm) | 1700 | 1700 | 1700 | 1700 | 1700 | 1700 |
Silnik / producent, typ | - | GM 4.3L | GM 4.3L | GM 4.3L | TCD3.6L4 | TCD3.6L4 | TCD3.6L4 |
Moc silnika według DIN ISO 1585 | kW | 74 | 74 | 74 | 55.4 | 55.4 | 55.4 |
Prędkość obrotowa | obr/min | 2300 | 2300 | 2300 | 2300 | 2300 | 2300 |
Ciśnienie robocze dla osprzętu dodatkowego | bar | 195 | 195 | 195 | 195 | 195 | 195 |
Pojemność układu hydraulicznego | I/mm | 120 | 120 | 120 | 120 | 120 | 120 |
Typ sprzętu holowniczego według DIN 15170 | - | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń | Sworzeń |