HEAVY TRUCK 14-18t

o udźwigu od 14000 do 18000 kg

Silnik 6-cylindrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny marki Cummins to bardzo wydajna jednostka napędowa. Generuje wysoki moment obrotowy już przy niskich obrotach, jest ekonomiczny i zapewnia niezbędny zapas mocy w każdych warunkach.

Układ hydrauliczny

Hydrauliczny układ kierowniczy z czujnikiem obciążenia jest niezawodny oraz pracuje lekko i precyzyjnie. Kluczowe elementy układu hydraulicznego takie jak pompa czy rozdzielacz dostarczane są przez Rexroth – renomowanego producenta podzespołów hydraulicznych.

 

 

 

Przeniesienie napędu

Elektronicznie sterowana, 3-biegowa przekładnia Powershift marki ZF gwarantuje rewelacyjne właściwości jezdne. Wielotarczowe, mokre hamulce zapewniają skuteczne hamowanie w każdej sytuacji. Most napędowy marki Kessler gwarantuje wieloletnią, bezproblemową eksploatację

Wyposażenie standardowe

  • Pełna zamknięta kabina.
  • Ogrzewanie i klimatyzacja.
  • Licznik motogodzin.
  • Reflektory przednie.
  • Tylne lampy zespolone.
  • Sygnał dźwiękowy.
  • Lusterka wsteczne.
  • Maszt duplex o szerokim polu widzenia.
  • Regulowana kolumna kierownicy.
  • 4 sekcje hydrauliczne.
  • Zawór ograniczający prędkość opadania masztu.
  • Zawór blokujący samoistny przechył masztu.

Kabina

Łatwy serwis wózka dzięki uchylnej kabinie. Wysoka pozycja operatora oraz duży rozstaw profili masztu zapewniają świetną widoczność.

 

 

Opcje dodatkowe

  • Maszt duplex 2,5m – 6,0m.
  • Karetka i osłona karetki w niestandardowych rozmiarach.
  • Ogumienie superelastyczne.
  • Dodatkowy osprzęt roboczy.
  • Gaśnica.
  • Fotel amortyzowany.
  • Dodatkowy filtr powietrza.
  • Tylny reflekor roboczy.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.