HEAVY TRUCK 14-18t
o udźwigu od 14000 do 18000 kg
Silnik 6-cylindrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny marki Cummins to bardzo wydajna jednostka napędowa. Generuje wysoki moment obrotowy już przy niskich obrotach, jest ekonomiczny i zapewnia niezbędny zapas mocy w każdych warunkach.






Układ hydrauliczny
Hydrauliczny układ kierowniczy z czujnikiem obciążenia jest niezawodny oraz pracuje lekko i precyzyjnie. Kluczowe elementy układu hydraulicznego takie jak pompa czy rozdzielacz dostarczane są przez Rexroth – renomowanego producenta podzespołów hydraulicznych.
Przeniesienie napędu
Elektronicznie sterowana, 3-biegowa przekładnia Powershift marki ZF gwarantuje rewelacyjne właściwości jezdne. Wielotarczowe, mokre hamulce zapewniają skuteczne hamowanie w każdej sytuacji. Most napędowy marki Kessler gwarantuje wieloletnią, bezproblemową eksploatację
Wyposażenie standardowe
- Pełna zamknięta kabina.
- Ogrzewanie i klimatyzacja.
- Licznik motogodzin.
- Reflektory przednie.
- Tylne lampy zespolone.
- Sygnał dźwiękowy.
- Lusterka wsteczne.
- Maszt duplex o szerokim polu widzenia.
- Regulowana kolumna kierownicy.
- 4 sekcje hydrauliczne.
- Zawór ograniczający prędkość opadania masztu.
- Zawór blokujący samoistny przechył masztu.
Kabina
Łatwy serwis wózka dzięki uchylnej kabinie. Wysoka pozycja operatora oraz duży rozstaw profili masztu zapewniają świetną widoczność.
Opcje dodatkowe
- Maszt duplex 2,5m – 6,0m.
- Karetka i osłona karetki w niestandardowych rozmiarach.
- Ogumienie superelastyczne.
- Dodatkowy osprzęt roboczy.
- Gaśnica.
- Fotel amortyzowany.
- Dodatkowy filtr powietrza.
- Tylny reflekor roboczy.
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | ||||||||
Model | - | CPCD140-W25 | CPCD140-W49 | CPCD160-W25 | CPCD160-W49 | CPCD160-AW25 | CPCD160-AW49 | CPCD180-W25 | CPCD180-W49 |
Typ silnika | - | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel |
Sterowanie | - | Operator siedzący | Operator siedzacy | Operator siedzacy | Operator siedzacy | Operator siedzacy | Operator siedzacy | Operator siedzacy | Operator siedzący |
Udźwig nominalny | Q (kg) | 14000 | 14000 | 16000 | 16000 | 16000 | 16000 | 18000 | 18000 |
Środek ciężkości ładunku | c (mm) | 900 | 900 | 900 | 900 | 1200 | 1200 | 900 | 900 |
Wysokość, maszt złożony | h1(mm) | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3300 | 3300 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Długość całkowita | I1(mm) | 7268 | 7268 | 7268 | 7268 | 7960 | 7980 | 7368 | 7368 |
Długość do czoła karetki | I2(mm) | 5448 | 5448 | 5448 | 5448 | 5520 | 5540 | 5548 | 5548 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 2706 | 2706 | 2706 | 2706 | 2706 | 2706 | 2706 | 2706 |
Silnik ,producent/typ | - | CUMMINS / QSB6.7-C190 | CUMMINS / QSB6.7 200 | CUMMINS / QSB6.7-C190 | CUMMINS / QSB6.7 200 | CUMMINS / QSB6.7-C190 | CUMMINS / QSB6.7 200 | CUMMINS / QSB6.7-C190 | CUMMINS / QSB6.7 200 |
Moc silnika według DIN ISO 1585 | kw | 142 | 149 | 142 | 149 | 142 | 149 | 142 | 149 |
Napięcie pojemność akumulatora | V/Ah | 2X12/120 | 2X12/120 | 2X12/120 | 2X12/120 | 2X12/120 | 2X12/120 | 2X12/120 | 2X12/120 |
Typ przeniesienia napędu | - | Elektroniczne sterowanie przekładnia Powershift | Elektroniczne sterowanie przekładnia Powershift | Elektroniczne sterowanie przekładnia Powershift | Elektroniczne sterowanie przekładnia Powershift | Elektroniczne sterowanie przekładnia Powershift | Elektroniczne sterowanie przekładnia Powershift | Elektroniczne sterowanie przekładnia Powershift | Elektroniczne sterowanie przekładnia Powershift |