HEAVY TRUCK 20-25t

o udźwigu od 20000 do 25000 kg

Turbodoładowany silnik wysokoprężny Cummins QSC8.3 to bardzo wydajna jednostka napędowa. Generuje wysoki moment obrotowy już przy niskich obrotach, jest ekonomiczny i zapewnia niezbędny zapas mocy w każdych warunkach.
Dodatkowo na wysoką wydajność i niezawodność silnika wpływa chłodnica o bardzo dużej pojemności oraz intercooler obniżający temperaturę powietrza trafiającego do silnika.

Przeniesienie napędu

Elektronicznie sterowana, 3-biegowa przekładnia powershift marki ZF gwarantuje rewelacyjne właściwości jezdne i niezawodność układu przeniesienia napędu. Dzięki systemowi samodiagnostyki ze złączem diagnostycznym naprawy i przeglądy pochłaniają mniej czasu. Wytrzymały most napędowy marki Kessler zapewnia wieloletnią, bezproblemową eksploatację. Wielotarczowe, bezobsługowe hamulce mokre gwarantują skuteczne hamowanie w każdej sytuacji.

Maszt

Szeroki maszt typu Duplex zapewnia bardzo dobrą widoczność do przodu, a karetka wideł standardowo wyposażona jest w hydrauliczny przesuw boczny. Dwa zawory ograniczające prędkość opadania zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa.

Układ hydrauliczny

Wszystkie kluczowe elementy układu hydraulicznego takie jak pompa czy rozdzielacz dostarczane są przez renomowanych producentów. System monitorujący obciążenie układu hydraulicznego redukuje ryzyko awarii. Wszystkie elementy układu umieszczone są w łatwo dostępnych miejscach co ułatwia prace konserwacyjne i naprawy.

Układ kierowniczy

W pełni hydrauliczny układ kierowniczy wyposażony został w mocny i niezawodny siłownik sterujący. Dzięki zastosowaniu systemu monitorującego obciążenie układu hydraulicznego, układ kierowniczy ma zawsze pierwszeństwo w celu zapewnienia bezpiecznej i komfortowej pracy.

Układ hamulcowy

Wielotarczowe, chłodzone olejem hamulce hydrauliczne produkcji MICO gwarantują skuteczne hamowanie i bezpieczeństwo w każdej sytuacji. Uruchamiany sprężynowo i zwalniany hydraulicznie wielotarczowy hamulec postojowy jest niezawodny i prosty w obsłudze.

Układ elektryczny

System OPS – układ wykrywający obecność operatora zablokuje funkcję jazdy i podnoszenia gdy osoba kierująca wózkiem zejdzie z fotela. Zaawansowany technologicznie system CAN-bus zapewnia szybki przepływ informacji pomiędzy jednostką sterującą a czujnikami. Kontroler ze złączem diagnostycznym zbiera informacje o ew. usterkach, co znacznie przyśpiesza prace serwisowe. Czytelny wyświetlacz LCD na bieżąco przekazuje operatorowi informacje o stanie wózka.

Kabina

Dzięki zawieszeniu kabiny na gumowych amortyzatorach oraz zastosowaniu amortyzowanego fotela operatora ograniczony został hałas i wibracje. Duża powierzchnia szyb zapewnia świetną widoczność dookoła wózka, a uchylna konstrukcja kabiny ułatwia prace serwisowe. Proste w obsłudze i ergonomicznie rozmieszczone dźwignie i przełączniki czynią pracę wózkiem łatwą i przyjemną.

 

 

Wyposażenie standardowe

  • Maszt duplex o szerokim polu widzenia.
  • 4 sekcje hydrauliczne.
  • Ogumienie olejo odporne.
  • Hydrauliczny układ kierowniczy.
  • Zawór ograniczający prędkość opadania masztu.
  • Przesuw boczny i pozycjoner wideł.
  • Widły w standardowym rozmiarze.
  • System OPS – układ wykrywający obecność operatora.
  • Zamknięta kabina.
  • Wycieraczki przednia i tylna.
  • Gumowa wykładzina kabiny.
  • Klimatyzacja.
  • Prędkościomierz.
  • Licznik motogodzin.
  • Lusterka wsteczne.
  • Pełne oświetlenie zewnętrzne.
  • Sygnał dźwiękowy.

    Opcje dodatkowe:
  • Widły w niestandardowych rozmiarach.
  • Reflektor roboczy.
  • Kamera cofania.
  • Ostrzegawcze światło pulsacyjne.
  • Dodatkowy filtr powietrza.

 

 

 

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.