SERIA X 1.5-3.8t Diesel/Benzyna/LPG
o udźwigu od 1500 do 3800kg
Seria X to nowa seria czołowych wózków widłowych zaprojektowana i wyprodukowana wyłącznie przez HANGCHA w oparciu o najnowsze technologie i oryginalne podzespoły. Poprzez ulepszenie wyglądu, oszczędności energii, bezpieczeństwa i komfortu użytkowania, wózki widłowe z Serii X są światowej klasy rozwiązaniem, które spełnią wasze wszystkie oczekiwania.





Poprzednie
Następne

Wygląd i efekt wizualny
Wygląd został opracowany we współpracy z profesjonalną firmą specjalizującą się we wzornictwie przemysłowym. Ulepszony model charakteryzuje się gładką linią, nowoczesnym wyglądem, mocną i stabilną konstrukcją, co zapewnia nietuzinkowy efekt wizualny.
Oszczędne i przyjazne dla środowiska
- Zastosowanie silnika z elektronicznie sterowanym wysokociśnieniowym układem zasilania typu common rail zapewnia lepsze przyspieszenie, mniejszą emisję spalin, lepszy rozruch na zimno i oszczędność na poziomie 10%
- Wózek wyposażony jest w oświetlenie LED. Zastosowanie takiego typu oświetlenia zmniejsza pobór energii i daję dłuższą żywotność elementów świetlnych.
Do produkcji wózków zostały użyte materiały przyjazne dla środowiska.
Większa niezawodność i bezpieczeństwo
- Niezawodne działanie układu chłodzenia gwarantują niezależne chłodnice wody i oleju wykonane z aluminiowych wymienników ciepła o wysokiej wytrzymałości. Przewody odprowadzające olej i ciecz chłodzącą o optymalnym przekroju oraz podwójne otwory wentylacyjne w przeciwwadze zapewniają wysoką wydajność.
- Wytrzymałe łożyska zwrotnicy, większy siłownik oraz solidne zderzaki uniemożliwiające nadmierny wychył belki zwiększają żywotność układu sterującego kół.
- Bardzo wytrzymała osłona operatora wykonana ze stalowych profili zamkniętych poprawia bezpieczeństwo.
- Większa żywotność układ hydraulicznego dzięki filtrowi oleju w obiegu powrotnym oraz odpowietrznikowi.
Inteligentny system
zarządzania
- Wygodne i efektywne operowanie wózkiem dzięki łatwemu w obsłudze i czytelnemu wielofunkcyjnemu panelowi sterowania.
- Wyższy komfort pracy operatora dzięki zastosowaniu małego koła kierownicy oraz elektrycznego przełącznika kierunku jazdy i wielofunkcyjnego włącznika świateł typu samochodowego.
Obsługa
- Nowy sposób otwierania pokrywy silnika bardzo usprawnia codzienną obsługę serwisową wózka.
- Zwiększony kąt otwarcia pokrywy silnika oraz większa przestrzeń dostępu z lewej i prawej strony ułatwia przeprowadzanie napraw.
- Wprowadzenie nowej generacji skrzynki bezpieczników usprawnia obsługę i naprawy, dodatkowo poprawiono rozkład i zwiększono stopień wodoszczelności.
- Nowo opracowany wyświetlacz LCD ma bardziej wszechstronne funkcje i bardziej stabilną pracę, a także wyświetla pełny stan pojazdu, kody błędów i inne ważne informacje, dzięki którym operator może lepiej kontrolować stan pojazdu.
Innowacje
- Innowacyjne rozwiązanie zawieszenia silnika i układu przeniesienia napędu wyraźnie zmniejszyło wibrację, a w połączeniu z szeroką gamą dostępnych silników całość tworzy bardzo nowoczesny układ napędowy.
- Zmiana kąta nachylenia kolumny kierowniczej i ulepszenie konstrukcji pokrywy silnika przyczyniły się do zwiększenia przestrzeni i komfortu pracy operatora wózka widłowego.
- Dzięki szerszemu rozstawieniu półek masztu i siłowników podnoszenia, oraz obniżeniu panelu z instrumentami uzyskano dużo lepszą widoczność do przodu. Natomiast dzięki krótszej i niższej przeciwwadze polepszyła się widoczności do tyłu.
Komfort
- Wyższy komfort pracy operatora dzięki zastosowaniu małego koła kierownicy oraz elektrycznego przełącznika kierunku jazdy, wielofunkcyjnego włącznika świateł typu samochodowego.
- Zwiększenie pojemności tłumika wlotowego i wydechowego wpłynęło na 20% spadek wibracji i obniżenie hałasu o 3dB.
- Wygodne i efektywne operowanie wózkiem dzięki łatwemu w obsłudze i czytelnemu wielofunkcyjnemu panelowi sterowania.
Standardowa konfiguracja
|
|
Opcje dodatkowe
|
|
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | |||||||
Model | - | CPCD15-XRW32F | CPCD18-XRW32F | CPCD20-XRW56F | CPCD25-XRW56F | CPCD30-XRW56F | CPCD35-XRW56F | CPCD38-XRW56F |
Napęd elektryczny,diesel/benzyna/LPG | - | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel |
Udźwig nominalny | Q (kg/lb) | 1500 | 1750 | 2000 | 2500 | 3000 | 3500 | 3800 |
Środek ciężkości | c (mm) | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Zwis przedni | x(mm) | 405 | 410 | 460 | 460 | 475 | 480 | 480 |
Wysokość maszt złożony | h1(mm) | 1995 | 1995 | 1999 | 1999 | 2054 | 2169 | 2169 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Wysokość, maszt rozłożony | h4(mm) | 3955 | 3955 | 4045 | 4045 | 4140 | 4140 | 4140 |
Długość całkowita | I1(mm) | 3205 | 3240 | 3615 | 3680 | 3770 | 3850 | 3880 |
Szerokość całkowita | b1/ b2(mm) | 1090/1485 | 1090/1485 | 1155/1595 | 1155/1595 | 1225/1725 | 1225/1725 | 1225/1725 |
Karetka DIN15173-ISO2328 klasa/typ A,B | Klasa A | Klasa A | Klasa A | Klasa A | Klasa A | Klasa A | Klasa A | |
Szerokość karetki | b1(mm) | 1000 | 1000 | 1038 | 1038 | 1100 | 1100 | 1100 |
Szerokość korytarza roboczego dla palet 1000x1200 | Ast (mm) | 3640 | 3670 | 3930 | 3990 | 4075 | 4120 | 4160 |
Szerokość korytarza roboczego dla palet 800x1000 | Ast (mm) | 3840 | 3870 | 4130 | 4190 | 4275 | 4320 | 4360 |
Silnik producent/model | - | YANMAR / 4TNE92 | YANMAR / 4TNE92 | YANMAR / 4TNV94L-BXPHZ | YANMAR / 4TNV94L-BXPHZ | YANMAR / 4TNV94L-BXPHZ | YANMAR / 4TNV94L-BXPHZ | YANMAR / 4TNV94L-BXPHZ |
Moc silnika | kW | 31.2 | 31.2 | 34.6 | 34.6 | 34.6 | 34.6 | 34.6 |
Napięcie pojemność akumulatora | V/Ah | 12/90 | 12/90 | 12/90 | 12/90 | 12/90 | 12/90 | 12/90 |
Producent skrzyni | - | F (CHINA) | F (CHINA) | F (CHINA) | F (CHINA) | F (CHINA) | F (CHINA) | F (CHINA) |
Typ skrzyni | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna |