Seria R 1.5-2.0t
o udźwigu od 1500kg do 2000kg
Najnowsze wózki widłowe Serii R to połączenie wytrzymałości i świetnej ergonomii. Zostały zaprojektowane z myślą o łatwym i komfortowym operowaniu, dzięki czemu gwarantują wysoką produktywność nawet po wielu godzinach ciągłej pracy. Łatwy serwis, wysoka wydajność, ekologia i bezpieczeństwo to cechy wózków Serii R, które sprawiają, że są idealnym narzędziem do wymagających zastosowań. Wszystkie silniki oferowane w wózkach Serii R spełniają obowiązujące normy emisji spalin, a dzięki zastosowaniu wykładziny dźwiękochłonnej pod pokrywą silnika charakteryzują się cichą pracą.


Układ chłodzenia
Zaprojektowana na nowo, aluminiowa chłodnica charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami rozpraszania ciepła, co w połączeniu z przewodami odprowadzającymi płyn chłodzący z silnika o większej średnicy poprawiło wydajność układu chłodzenia o 15% w stosunku do poprzednich modeli.
Technologia
Od przeszło 30 lat HANGCHA GROUP CO., LTD. Jest czołowym producentem wózków widłowych w Chinach. Przy wykorzystaniu najnowszych dostępnych technologii stale udoskonalamy nasze produkty by mieć pewność, że sprostają każdemu, nawet najbardziej wymagającemu zadaniu. Najnowsze wózki Serii R to solidny produkt będący efektem 30 lat dążenia do perfekcji. Przy projektowaniu wózków Serii R duży nacisk położono na komfort operowania. Każdy element wózka został zaprojektowany tak, aby przenosił jak najmniej wibracji. Przedział operatora jest przestronny, z dużą ilością miejsca na nogi, a elementy sterujące są ergonomicznie rozmieszczone i łatwe w obsłudze. Sterowanie skrzynią biegów odbywa się za pomocą elektrycznego przełącznika kierunku jazdy, który pracuje bardzo lekko i precyzyjnie. Nowego typu orbitrol w układzie kierowniczym zredukował opory na kierownicy o 50% w stosunku do poprzednich modeli, a w pełni smarowalny mechanizm pedałów sterujących obniżył siłę potrzebną do ich wciśnięcia o 30%.
- Trwały układ hydrauliczny.
- Ekologiczne i niezawodne silniki.
- Wydajny układ hamulcowy.
- Płynnie przeniesienie napędu.
Wydajność
- Dzięki wydłużonemu rozstawowi osi wózki Serii R charakteryzują się bardzo dobrą statecznością wzdłużną, a zdolność unoszenia ładunków na określoną wysokość wzrosła średnio o około 100kg w porównaniu z poprzednimi modelami. Ponad to dzięki zmniejszeniu nacisku na tylną oś znacznie wolniej zużywa się tylne ogumienie.
- Większa prędkość maksymalna – wózki o udźwigu od 2 do 2,5 tony rozpędzają się do prędkości 20 km/h
- Zoptymalizowaniu konstrukcja układu hydraulicznego zapewnia małe straty ciśnienia, dzięki czemu wzrosła wydajność całego układu i prędkość podnoszenia ładunku o 10% w stosunku do poprzednich modeli.
- Dzięki niewielkiemu promieniowi skrętu wózki Serii R są bardzo zwrotne i łatwe w prowadzeniu, co w połączeniu z małymi rozmiarami daje świetne narzędzie do pracy w warunkach ograniczonej przestrzeni.
Bezpieczeństwo
- Wbudowany w układ podnoszenia zawór bezpieczeństwa zabezpiecza przed niekontrolowanym opadnięciem masztu nawet w przypadku uszkodzenia przewodów hydraulicznych.
- Blokada pokrywy silnika zabezpiecza ją przed przypadkowym otwarciem.
- Regulowany prześwit pomiędzy tylną belką a ogranicznikami przechyłu belki pozwala na dostosowanie właściwości zawieszenia do rodzaju nawierzchni po jakiej wózek się porusza.
- Wbudowane smarowniczki w sworznie siłowników przechyłu masztu wydłużają ich żywotność i ograniczają ryzyko awarii.
- Większa żywotność ogumienia dzięki wykorzystaniu materiałów o wysokiej jakości.
Układ hamulcowy
Wydajny układ hamulcowy wyposażony został w bębny nowego typu o konstrukcji uniemożliwiającej przedostawanie się do środka wody. Natomiast dzięki wysokiej jakości uszczelniaczom przeciwdziałającym przeciekaniu oleju z mostu napędowego zminimalizowane zostało ryzyko awarii.
Serwis
Duża i wsparta na sprężynach gazowych pokrywa silnika oraz łatwo demontowalna podłoga strefy operatora zapewniają łatwy i szybki dostęp do podzespołów wózka. Wszystkie podzespoły mechaniczne i elektryczne wózka zostały rozmieszczone tak, aby ułatwić ich konserwację i ewentualne naprawy.
Design
Wózki Serii R zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami we wzornictwie przemysłowym i charakteryzują się prostymi i estetycznymi kształtami, a dzięki zastosowaniu dużej ilości osłon większość elementów mechanicznych jest niewidoczna.
Siłowniki
Wszystkie elementy uszczelniające w siłownikach hydraulicznych układu podnoszenia i kierowniczego dostarczane są przez renomowanych producentów i wykonane są materiałów najlepszej jakości. Ich jakość została potwierdzona wieloma testami wytrzymałościowymi. Dzięki zastosowaniu systemu łagodnego opadania w siłownikach podnoszenia, znacznie zredukowane zostały wibracje i hałas towarzyszące ostatniej fazie składania masztu.
Opcje wyposażenia:
- Maszt duplex o wysokości podnoszenia 2 – 5m.
- Maszt duplex z dużym wolnym skokiem o wysokości podnoszenia 2,5 – 4m.
- Maszt triplex o wysokości podnoszenia 4,3 – 6,5m.
- Karetka wideł i osłona ładunku o niestandardowych rozmiarach.
- Widły o niestandardowych rozmiarach.
- Podwójne koła przednie i poszerzone błotniki.
- Opony superelastyczne.
- Opony niebrudzące.
- Półkabina.
- Pełna zamknięta kabina.
- Ogrzewanie kabiny.
- Klimatyzacja kabiny.
- Gaśnica.
- Amortyzowany fotel operatora.
- Dodatkowy filtr powietrza.
- Dodatkowy, olejowy filtr powietrza.
- Tylny reflektor roboczy.
- Dodatkowe sekcje hydrauliczne.
- Końcówka układu wydechowego skierowana do góry.
- Końcówka układu wydechowego wyprowadzona w przeciwwadze.
- Łapacz iskier w układzie wydechowym.
- Zintegrowany przesuw boczny.
- Zawieszany przesuw boczny.
- Osprzęt roboczy.
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | |||||||||
Model | - | CPQD15N-RW21 | CPQD18N-RW21 | CPQD20N-RW21 | CPQD20N-RW22 | CPQD20N-RW22A | CPQD20N-RW22B | CPCD15N-RW10 | CPCD15N-RW32 | CPCD18N-RW10 |
Typ silnika | - | Benzyna | Benzyna | Benzyna | Benzyna | Benzyna | Benzyna | Diesel | Diesel | Diesel |
Udźwig nominalny | Q(kg) | 1500 | 1750 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 1500 | 1500 | 1750 |
Środek ciężkości ładunku | c(mm) | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Zwis przedni | x(mm) | 405 | 408 | 470 | 470 | 470 | 470 | 405 | 405 | 410 |
Rozstaw osi | y(mm) | 1400 | 1400 | 1650 | 1650 | 1650 | 1650 | 1400 | 1400 | 1400 |
Wymiary opon,przód | - | 6.50-10-10PR | 6.50-10-10PR | 7.00-12-12PR | 7.00-12-12PR | 7.00-12-12PR | 7.00-12-12PR | 6.50-10.10PR | 6.50-10.10PR | 6.50-10.10PR |
Wymiary opon,tył | - | 5.00-8-10PR | 5.00-8-10PR | 6.00-9-10PR | 6.00-9-10PR | 6.00-9-10PR | 6.00-9-10PR | 5.00-8-10PR | 5.00-8-10PR | 5.00-8-10PR |
Wysokość masztu złożonego | h1(mm) | 1995 | 1995 | 1985 | 1985 | 1985 | 1985 | 1995 | 1995 | 1995 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Długość do czoła karetki | I2(mm) | 2265 | 2300 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2265 | 2265 | 2300 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1080 | 1080 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1080 | 1080 | 1080 |
Wymiary wideł ISO 2331 | s/e/I(mm) | 920X100X35 | 920x100x35 | 1070x122x40 | 1070x122x40 | 1070x122x40 | 1070x122x40 | 920x100x35 | 920x100x35 | 920x100x35 |
Silnik /producent/typ | - | GCT/GK21 | GCT/GK21 | GCT/GK21 | GCT/GK25 | GCT/GK25 | GCT/GK25 | ISUZU/C240NKFC01 | YANMAR/4TNE92-HRJ | ISUZU/C240NKFC01 |
Moc silnika według DIN ISO 1585 | kw | 31.2 | 31.2 | 31.2 | 37.4 | 37.4 | 37.4 | 35.4 | 32.8 | 35.4 |
Prędkość obrotowa | min | 2250 | 2250 | 2250 | 2300 | 2300 | 2300 | 2500 | 2450 | 2500 |
Napięcie/pojemność baterii | V/Ah | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 |
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | |||||||||
Model | - | CPCD18N-RW32 | CPCD20N-RW10B | CPCD20N-RW13 | CPCD20N-RW27 | CPCD20N-RW32 | CPCD20N-RW33 | CPCD20N-RW33B | CPCD20N-RW55 | CPCD20N-RW55B |
Typ silnika | - | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel | Diesel |
Udźwig nominalny | Q(kg) | 1750 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 |
Środek ciężkości ładunku | c(mm) | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Zwis przedni | x(mm) | 410 | 475 | 475 | 475 | 475 | 475 | 475 | 475 | 475 |
Rozstaw osi | y(mm) | 1400 | 1650 | 1650 | 1650 | 1650 | 1650 | 1650 | 1650 | 1650 |
Wymiary opon, przód | - | 6.50-10-10PR | 7.00-12-12PR | 7.00-12-12PR | 7.00-12-12PR | 7.00-12-12PR | 7.00-12-12PR | 7.00-12-12PR | 7.00-12-12PR | 7.00-12-12PR |
Wymiary opon, tył | - | 5.00-8-10PR | 6.00-9-10PR | 6.00-9-10PR | 6.00-9-10PR | 6.00-9-10PR | 6.00-9-10PR | 6.00-9-10PR | 6.00-9-10PR | 6.00-9-10PR |
Wysokość masztu złożonego | h1(mm) | 1995 | 1985 | 1985 | 1985 | 1985 | 1985 | 1985 | 1985 | 1985 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Długość do czoła karetki | I2(mm) | 2300 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1080 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 |
Wymiary wideł ISO 2331 | s/e/I(mm) | 920X100X35 | 1070X122X40 | 1070X122X40 | 1070X122X40 | 1070X122X40 | 1070X122X40 | 1070X122X40 | 1070X122X40 | 1070X122X40 |
Silnik/producent/typ | - | YANMAR/4TNE92-HRJ | ISUZUC240NKFC01 | ISUZU/4JG2PE-01 | XINCHAI/A498BT1-1 | YANMAR/4TNE92-HRJ | YANMAR4TNE98-BQFLC | YANMAR4TNE98-BQFLC | MITSUBISHI/S4S-Z362CSFL | MITSUBISHI/S4S-Z362CSFL |
Moc silnika według DIN ISO 1585 | kw | 32.8 | 35.4 | 46 | 36.8 | 32.8 | 42.1 | 42.1 | 35.3 | 35.3 |
Prędkość obrotowa | min | 2450 | 2500 | 2450 | 2400 | 2450 | 2300 | 2300 | 2250 | 2250 |
Napięcie/pojemność akumulatora | V/Ah | 12/60 | 12/90 | 12/90 | 12/90 | 12/90 | 12/90 | 12/90 | 12/90 | 12/90 |