SERIA A 1.0-3.5t Elektryczny
o udźwigu od 1000 do 3500kg
Najnowsza generacja elektrycznych wózków widłowych Serii A o udźwigu od 1 do 3.5t to zupełnie nowy design, bezpieczeństwo i komfort pracy, wysoka niezawodność i rewelacyjne osiągi.








Zaawansowana technologia
Innowacyjne kontrolery wykorzystujące technologię MOSFET zapewniają pełną kontrolę nad funkcjami jazdy i podnoszenia, oraz w pełni wykorzystują techniczne możliwości wózka. Hamulec rekuperacyjny oraz układ zapobiegający niekontrolowanemu zjazdowi z pochyłości gwarantują bezpieczną pracę. Czytelne wyświetlacze multifunkcyjne na bieżąco przekazują operatorowi informacje o poziomie naładowania baterii, przepracowanych motogodzinach oraz dane z układu samodiagnostyki. Dzięki zastosowaniu hamulca rekuperacyjnego energia wytwarzana w trakcie zwalniania czy zjeżdżania z pochyłości trafia z powrotem do baterii.
Wygodna obsługa
Ergonomia – Czytelny panel sterowania umieszczony przy głowie operatora (opcja dodatkowa), nie ogranicza widoczności i umożliwia bieżące monitorowanie parametrów pracy wózka.
Łagodna praca – Zastosowane rozwiązania zapewniające łagodne opadanie masztu wraz z systemem ograniczającym wstrząsy przy jego rozkładaniu (maszt typu Triplex i Duplex z wolnym skokiem), zapewniają wysoki komfort pracy, a ryzyko uszkodzenia ładunku zredukowano do minimum.
EPB – Dostępny opcjonalnie elektroniczny hamulec postojowy (Electronic Parking Brake) nie wymaga użycia siły do jego uruchomienia co znacznie poprawia bezpieczeństwo i wygodę.
Design
Wózki serii A zostały zaprojektowane przy współpracy z najlepszymi biurami stylistycznymi, dzięki czemu ich sylwetka charakteryzuje się przyciągając wzrok, opływowymi liniami. Małe rozmiary, prostota kształtów oraz solidne materiały zastosowane do budowy tworzą razem bardzo nowoczesną konstrukcję.
Łatwa konserwacja
W pełni otwierana pokrywa baterii ułatwia prace konserwacyjne. Podzespoły elektroniczne umieszczone są w łatwo dostępnym miejscu w przeciwwadze wózka i osłonięte są szczelną pokrywą zabezpieczająca je przed brudem i wilgocią. System zabezpieczający układ hydrauliczny przed uszkodzeniem na skutek przeładowania. Wszystkie wózki serii A posiadają certyfikat CE.
Układ napędowy
Zaawansowany układ napędowy z poprzecznie ustawionym silnikiem oraz nisko umiejscowioną baterią trakcyjną gwarantują wysoką stabilność wózka. Dzięki zastosowaniu we wszystkich modelach wózków zaawansowanych technologicznie silników, a także przyjaznych środowisku materiałów takich jak bezazbestowe okładziny hamulcowe czy nowego typu uszczelki uzyskano równowagę pomiędzy wysoką wydajnością a ekologią.
Innowacje:
- Najnowocześniejszy dział badawczo-rozwojowy.
- Najnowocześniejszy system kontroli jakości.
- Najnowocześniejszy proces produkcyjny.
- Najnowocześniejszy system ochrony środowiska.
Wyposażenie standardowe
- Wydajny silnik trakcyjny prądu stałego.
- Multifunkcyjny panel sterowania.
- Elektroniczny kontroler jazdy, sterowania i układu podnoszenia.
- Reflektory przednie, tylne lampy zespolone LED, kierunkowskazy.
- Wykładzina gumowa podłogi.
- Dźwiękowy sygnał cofania.
- Hydrauliczny układ sterowania.
- Schowek w fotelu.
- System łagodnego opadania wideł.
- Maszt typu duplex o szerokim polu widzenia i wysokości podnoszenia 3m.
- Hak holowniczy w przeciwwadze.
- Centralne lusterko wsteczne.Amortyzowany fotel operatora.
- Układ redukujący prędkość przy skręcaniu (wózki o udźwigu 2.0-3.5t).
- Plastikowa osłona deski rozdzielczej.
Wyposażenie opcjonalne
- Boczna wymiana baterii.
- FPB – elektroniczny hamulec postojowy.
- Panel sterowania w daszku ochronnym.
- Prostownik.
- Podwójne kola przednie.
- Opony super elastyczne.
- Opony niebrudzące.
- Zewnętrzne lusterka wsteczne.
- Dodatkowy uchwyt tylny z przyciskiem sygnału dźwiękowego.
- Poszerzona karetka.
- Szersza lub wyższa osłona ładunku,
- Inne wymiary wideł.
- Maszt duplex z wolnym skokiem.
- Maszt triplex.
- Zintegrowany przesuw boczny.
- Dodatkowy osprzęt roboczy.
- OPS – system wykrywający obecność operatora.
- Niebieskie światło ostrzegawcze.
Komfort
Dzięki wygodnemu fotelowi i większej przestrzeni na nogi operowanie wózkiem jest komfortowe, a duże stopnie z warstwą przeciwpoślizgową ułatwiają wsiadanie i wysiadanie.
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | ||||
Model | CPD10-AC3/C4/D2/Z3/Z4 | CPD15-AC3/C4/D2/Z3/Z4 | CPD18-AC3/C4/D2/Z3/Z4 | CPD20-AC3/C4/D2/Z3/Z4 | |
Typ silnika | Elektryczny | Elektryczny | Elektryczny | Elektryczny | |
Udźwig nominalny | Q (kg) | 1000 | 1500 | 1750 | 2000 |
Sterowanie | Fotel operatora | Fotel operatora | Fotel operatora | Fotel operatora | |
Środek ciężkości ładunku | c (mm) | 500 | 500 | 500 | 500 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Długość całkowita | h(mm) | 3018 | 3018 | 3018 | 3412 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1120 | 1120 | 1138 | 1265 |
Długość czoła karetki | I2(mm) | 2098 | 2098 | 2098 | 2342 |
Karetka DIN1 5173 --- ISO 2328, klasa/typ A,B | ISO2328 2A | ISO2328 2A | ISO2328 2A | ISO2328 2A | |
Szerokość karetki | b3(mm) | 1072 | 1072 | 1072 | 1118 |
Moc silnika trakcyjnego S2 60min | kW | 8 AC | 8 AC | 8 AC | 11AC |
Moc silnika podnoszenia S3 15% | kW | 8.2 DC/8.6 AC/8.6 AC/8.2 DC/8.6 AC | 8.2 DC/8.6 AC/8.6 AC/8.2 DC/8.6 AC | 8.2 DC/8.6 AC/8.6 AC/8.2 DC/8.6 AC | 8.6 DC/8.6 AC/8.6 AC/8.6 DC/8.6 AC |
Napięcie/pojemność baterii K5 | V/Ah | 48/420 | 48/420 | 48/420 | 48/630 |
Typ kontrolera jazdy | MOSFET / AC | MOSFET / AC | MOSFET / AC | MOSFET / AC | |
Producent | CURTIS / CURTIS / INMOTION / ZAPI / ZAPI | CURTIS / CURTIS / INMOTION / ZAPI / ZAPI | CURTIS / CURTIS / INMOTION / ZAPI / ZAPI | CURTIS / CURTIS / INMOTION / ZAPI / ZAPI |
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | ||||
Model | CPD25-AC3/C4/D2/Z3/Z4 | CPD25-AC3/C4/D2/Z3/Z4 | CPD30-AC3/C4/D2/Z3/Z4 | CPD35-AC3/C4/Z3Z4 | |
Typ silnika | Elektryczny | Elektryczny | Elektryczny | Elektryczny | |
Udźwig nominalny | Q (kg) | 2500 | 2500 | 3000 | 3500 |
Sterowanie | Fotel operatora | Fotel operatora | Fotel operatora | Fotel operatora | |
Środek ciężkości ładunku | c (mm) | 500 | 500 | 500 | 500 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Długość całkowita | h(mm) | 3412 | 3552 | 3572 | 3652 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1265 | 1265 | 1265 | 1302 |
Długość czoła karetki | I2(mm) | 2342 | 2482 | 2502 | 2582 |
Karetka DIN1 5173 --- ISO 2328, klasa/typ A,B | ISO2328 2A | ISO2328 2A | ISO2328 2A | ISO2328 2A | |
Szerokość karetki | b3(mm) | 1118 | 1118 | 1200 | 1200 |
Moc silnika trakcyjnego S2 60min | kW | 11AC | 15AC | 15AC | 15AC |
Moc silnika podnoszenia S3 15% | kW | 8.6 DC/8.6 AC/8.6 AC/8.6 DC/8.6 AC | 10 DC/10 AC/10 AC/10 DC/10 AC | 10 DC/10 AC/10 AC/10 DC/10 AC | 10 DC/10 AC/10 AC/10 DC/10 AC |
Napięcie/pojemność baterii K5 | V/Ah | 48/630 | 48/500 | 80/500 | 80/500 |
Typ kontrolera jazdy | MOSFET / AC | MOSFET / AC | MOSFET / AC | MOSFET / AC | |
Producent | CURTIS / CURTIS / INMOTION / ZAPI / ZAPI | CURTIS / CURTIS / INMOTION / ZAPI / ZAPI | CURTIS / CURTIS / INMOTION / ZAPI / ZAPI | CURTIS / CURTIS / INMOTION / ZAPI / ZAPI |