SERIA XF 1.0-3.5t z przeciwwagą diesel/benzyna/LPG
o udźwigu od 1000 do 3500 kg
W nowej serii XF połączono 30-letnie doświadczenie Hangcha w budowie wózków widłowych z najnowszymi technologiami w branży czego wynikiem jest najwyższa wydajność, ochrona środowiska, komfort obsługi, niezawodność i bezpieczeństwo. Seria XF to produkt dogłębnych prac badawczo-rozwojowych, spełniający oczekiwania operatora, właściciela i ekologii.



Komfortowe użytkowanie
Optymalna widoczność we wszystkich kierunkach stwarza najlepsze warunki dla osiągnięcia wysokiej wydajności poprzez zrelaksowaną i bezpieczną pracę.
Większa przestrzeń na nogi operatora zmniejsza uciążliwość pracy. Nowe łatwo dostępne przeciwpoślizgowe stopnie sprawiają iż wsiadanie i wysiadanie jest łatwe i bezpieczne.
Opcjonalny elektrohydrauliczny system kontroli proporcjonalności przyczynia się do zwiększenia precyzji operacji. Łatwe w obsłudze dźwigienki pozwalają na wszechstronną obróbkę towaru. Podłokietnik zmniejsza zmęczenie.
Do systemu miękkiego lądowania dodano system łagodnego podnoszenia (w siłownikach podnoszenia masztów typu triplex i duplex z pełnym wolnym skokiem) w wyniku czego znacząco zredukowano odgłos i wstrząs przy wysuwaniu masztu.
Zastosowanie siłowników podnoszenia o mniejszej średnicy daje operatorowi wspaniałą widoczność do przodu. Podwójne siłowniki podnoszenia zapewniają lepszą widoczność do przodu w przypadku masztów typu triplex.
Przyjazne dla środowiska
Seria mocnych i proekologicznych silników oraz zastosowane przyjazne dla środowiska materiały redukują emisję szkodliwych substancji na przestrzeni całego życia wózka i tworzą czyste środowisko pracy. W każdym modelu zastosowano specjalnie opracowane silniki, optymalnie bilansujące moc i najwyższe wymagania ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi normami spalania. Dla bezpieczeństwa ekologicznego w wózkach użyto przyjazne środowisku materiały takie jak bezazbestowe okładziny hamulcowe lub uszczelniacze nowego typu.
Wysoka wydajność
- Dynamiczny system sterowania układem hydraulicznym z uwzględnieniem obciążenia, wydajny system oświetlenia, niskie zużycie paliwa skutkują zwiększoną wydajnością i mniejszymi kosztami eksploatacji.
- Nowy dynamiczny system sterowania układem hydraulicznym z uwzględnieniem obciążenia przyczynia się do obniżenia strat w hydraulice i zwiększenia efektywności energetycznej.
- W nowym wydajnym systemie oświetlenia zastosowano żarówki LED i nowy typ reflektorów w celu zmniejszenia zużycia energii, zwiększenia luminacji i przedłużenia życia żarówek.
- Zoptymalizowana konstrukcja przekładni zwiększa efektywność mostu napędowego. Zużycie paliwa obniżono o 10%.
Codzienna obsługa i serwis
- Przemyślane rozwiązania konstrukcyjne ułatwiają kontrolę codzienną i serwisowanie. Łatwa obsługa skraca przestoje i obniża koszty eksploatacji.
- Poziom płynu hamulcowego sprawdza się po prostym podniesieniu osłony na panelu sterowania.
- Dwuczęściowa konstrukcja płyty podłogowej daje łatwy dostęp do mostu napędowego.
- Proste w obsłudze zamknięcie zapewnia szybki dostęp do komory silnika.
- Osłona pokrywy chłodnicy może być łatwo odkręcana ręką dla szybkiej kontroli i serwisowania.
Komfort
- Przy opracowaniu nowej serii XF komfort i wygoda użytkowania były zawsze traktowane priorytetowo,m.in. zredukowano poziom wibracji i hałasu dzięki zamocowaniu silnika na poduszkach, kabina i fotel operatora są w pełni amortyzowane. Stworzenie komfortowego stanowiska operatora przyczynia się także do wzrostu jego wydajności.
- W uzupełnianiu do amortyzatorów gumowych pomiędzy ramą a mostem sterującym, zespolenie amortyzacji zamocowania silnika z podwieszaną przekładnią hydrauliczną stworzono elastyczne połączenie także pomiędzy ramą a zespołem napędowym, co znacząco obniżyło poziom wibracji w czasie jazdy i pracy wózka.
- Zwiększona pojemność tłumika wlotowego i wydechowego oraz zastosowanie osłon tłumiących zmniejszyło znacznie poziom hałasu.
Ergonomia
- Nowy, ustawiony w dogodnym miejscu i bardzo czytelny LCD panel wskaźników pozwala operatorowi na monitorowanie wszystkich aspektów pracy wózka.
- Nowe przełączniki świateł oraz kierunek jazdy typu samochodowego są ergonomiczne i zwiększają wygodę i wydajność pracy operatora.
- Koło kierownicy o mniejszej średnicy z regulacją pochyłu pozwala na zajęcie idealnej pozycji do pracy. Wspaniała reakcja wózka na ruchy kierownicą zapewnia optymalną manewrowość nawet na wąskiej powierzchni.
- Specjalna konstrukcja hamulca ręcznego zmniejsza wysiłek potrzebny do zaciągnięcia o 30%.
- Zawieszenie pedałów typu samochodowego zapewnia wyższą ergonomię.
Bezpieczeństwo
- Zastosowano szeroki zakres technologii dla zapewnienia absolutnego bezpieczeństwa operatora i osób w pobliżu.
- Blokada siłownika pokrywy silnika oraz hamulca ręcznego podnoszą bezpieczeństwo użytkowania.
- Opcjonalny uchwyt z przyciskiem klaksonu na tylnym słupku kabiny zwiększa bezpieczeństwo jazdy wstecz.
- System kontroli obecności operatora blokuje automatycznie funkcje podnoszenia/pochyłu oraz jazdy gdy operator opuści fotel.
- Zawór bezpieczeństwa zapewnia kontrolę nad układem podnoszenia nawet w przypadku uszkodzenia przewodów hydraulicznych.
Standardowa konfiguracja
Przekładnia | Układ kierowniczy | Podwozie | Kierowanie | Hydraulika |
|
|
|
|
|
Wózek | Napęd | Elektronika | Maszt |
|
|
|
|
Wyposażenie opcjonalne
Wózek | Układ jezdny | Napęd | Hydraulika | Elektronika | Maszt |
pełna kabina ogrzewanie szyba przednia opony superelastyczne opony niebrudzace fotel z amortyzacją gaśnica osłona siłowników pochyłu podwyższony daszek ochronny kolor wózka na życzenie system kontroli obecności operatora osłona przeciwwagi |
|
|
|
|
|
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | |||
Model | - | CPCD10-XW32F/B/M | CPQD10-XW21F/B/M | CPCD10-XW10F |
Napęd elektryczny,diesel/benzyna/LPG | - | DIESEL | BENZYNA/LPG | DIESEL |
Udźwig nominalny | Q (kg) | 1000 | 1000 | 1000 |
Środek ciężkości udźwigu | c (mm) | 500 | 500 | 500 |
Zwis przedni | x(mm) | 405 | 405 | 405 |
Zwis tylny | mm | 375 | 375 | 375 |
Wysokość masztu złożonego | h1(mm) | 1995 | 1995 | 1995 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 |
Wysokość masztu rozsuniętego | h4(mm) | 3955 | 3955 | 3955 |
Wysokość daszka ochronnego | h6(mm) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) |
Długość do czoła karetki wideł | I2(mm) | 2255 | 2255 | 2255 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1080 | 1080 | 1080 |
Producent silnika/typ | YANMAR/4TNE92 | GCT(NISSAN)K21 | ISUZU C240NKFC01 | |
Moc silnika zgodnie z DIN ISO 1585 | kW | 32.8 | 31.5 | 35.4 |
Znamionowa prędkość obrotowa | obr | 2450 | 2300 | 2500 |
Napięcie pojemność akumulatora | V/Ah | 12/60 | 12/60 | 12/60 |
Producent skrzyni | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA | |
Typ skrzyni | - | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna |
Ilość biegów przód/tył | - | 1/1 | 1/1 | 1/1 |
Ciśnienie osprzętu dodatkowego | bar | 145 | 145 | 145 |
Pojemność zbiornika paliwa | litr | 50 | 50 | 50 |
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | ||||||||||||
Model | - | CPCD15-XW32F/B/M | CPYD15-XW51F/B/M | CPQD15-XW21F/B/M | CPYD15-WX21F/B/M | CPQYD15-WX21F/B/M | CPCD15-WX10F | CPCD18-XW32F/B/M | CPYD18-XW51F/B/M | CPQD18-XW21F/B/M | CPYD18-XW21F/B/M | CPQYD18-XW21F/B/M | CPCD18-XW10F |
Napęd elektryczny,diesel/benzyna/LPG | - | DIESEL | LPG | BENZYNA/LPG | LPG | BENZYNA/LPG | DIESEL | DIESEL | LPF | BENZYNA/LPG | LPG | BENZYNA/LPG | DIESEL |
Udźwig nominalny | Q (kg) | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1750 | 1750 | 1750 | 1750 | 1750 | 1750 |
Środek ciężkości udźwigu | c (mm) | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Zwis przedni | x(mm) | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 |
Zwis tylny | mm | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 430 | 430 | 430 | 430 | 430 | 430 |
Wysokość masztu złożonego | h1(mm) | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 | 1995 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Wysokość masztu rozsuniętego | h4(mm) | 3955 | 3955 | 3955 | 3955 | 3955 | 3955 | 3955 | 3955 | 3955 | 3955 | 3955 | 3955 |
Wysokość daszka ochronnego | h6(mm) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) | 2125(2205) |
Długość do czoła karetki wideł | I2(mm) | 2285 | 2285 | 2285 | 2285 | 2285 | 2285 | 2310 | 2310 | 2310 | 2310 | 2310 | 2310 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1080 | 1080 | 1080 | 1080 | 1080 | 1080 | 1080 | 1080 | 1080 | 1080 | 1080 | 1080 |
Producent silnika/typ | YANMAR/4TNE92 | GCT(NISSAN)K21LPG | GCT(NISSAN)K21 | GCT(NISSAN)K21 | GCT(NISSAN)K21 | ISUZU C240NKFC01 | YANMAR/4TNE92 | GCT(NISSAN)K21LPG | GCT(NISSAN)K21 | GCT(NISSAN)K21 | GCT(NISSAN)K21 | ISUZU C240NKFC01 | |
Moc silnika zgodnie z DIN ISO 1585 | kW | 32.8 | 29 | 31.5 | 31.5 | 31.5 | 35.4 | 32.8 | 29 | 31.5 | 31.5 | 31.5 | 35.4 |
Znamionowa prędkość obrotowa | obr | 2450 | 2250 | 2300 | 2300 | 2300 | 2500 | 2450 | 2250 | 2300 | 2300 | 2300 | 2500 |
Napięcie pojemność akumulatora | V/Ah | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 | 12/60 |
Producent skrzyni | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA | |
Typ skrzyni | - | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna | Automatyczna |
Ilość biegów przód/tył | - | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 |
Ciśnienie osprzętu dodatkowego | bar | 145 | 145 | 145 | 145 | 145 | 145 | 145 | 145 | 145 | 145 | 145 | 145 |
Pojemność zbiornika paliwa | litr | 50 | 28 | 50 | 28 | 50 | 50 | 50 | 28 | 50 | 28 | 50 | 50 |
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | ||||||||||||||||||||||||||||
Model | - | CPCD20-XW33F/B/M | CPYD20-XW52F/B/M | CPQD20-XW22F/B/M | CPYD20-XW22F/B/M | CPQY20-XW22F/B/M | CPCD20-XW32F | CPYD20-XW51F | CPQD20-XW21F | CPYD20-XW21F | CPQYD20-XW21F | CPCD20-XW43F/B | CPCD20-XW55F/B | CPCD20-XW56F/B/M | CPCD20-XW10F | CPCD25-XW33F/B/M | CPYD25-XW52F/B/M | CPQD25-XW22F/B/M | CPYD25-XW22F/B/M | CPQYD25-XW22F/B/M | CPCD25-XW32F | CPYD25-XW51F | CPQD25-XW21F | CPYD25-XW21F | CPQYD25-XW21F | CPCD25-XW43F/B | CPCD25-XW55F/B | CPCD25-XW56F/B/M | CPCD25-XW10F |
Napęd elektryczny,diesel/benzyna/LPG | - | DIESEL | LPG | BENZYNA/LPG | DIESEL | BENZYNA/LPG | DIESEL | LPG | BENZYNA/LPG | LPG | BENZYNA/LPG | DIESEL | DIESEL | DIESEL | DIESEL | DIESEL | LPG | BENZYNA/LPG | LPG | BENZYNA/LPG | DIESEL | LPG | BENZYNA/LPG | LPG | BENZYNA/LPG | DIESEL | DIESEL | DIESEL | DIESEL |
Udźwig nominalny | Q (kg) | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 |
Środek ciężkości udźwigu | c (mm) | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Zwis przedni | x(mm) | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 |
Zwis tylny | mm | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 | 490 |
Wysokość masztu złożonego | h1(mm) | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2035 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 | 2350 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Wysokość masztu rozsuniętego | h4(mm) | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 | 4045 |
Wysokość daszka ochronnego | h6(mm) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) | 2135(2215) |
Długość do czoła karetki wideł | I2(mm) | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2530 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 | 2605 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1115 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 | 1155 |
Producent silnika/typ | YANMAR/4TNE98 | GCT(NISSAN)K25LPG | GCT(NISSAN)K25 | GCT(NISSAN)K25 | GCT(NISSAN)K25 | YANMAR/4TNE92 | GCT(NISSAN)K21LPG | GCT(NISSAN)K21 | GCT(NISSAN)K21 | GCT(NISSAN)K21 | CUMMINS/QSF2.8T3NA49 | MITSUBISHI/S4S-Z362CSFL | YANMAR/4TNV94L-BXPHZ | ISUZUC240NKFC01 | YANMAR/4TNE98 | GCT(NISSAN)K25LPG | GCT(NISSAN)K25 | GCT(NISSAN)K25 | GCT(NISSAN)K25 | YANMAR/4TNE92 | GCT(NISSAN)K21LPG | GCT(NISSAN)K21 | GCT(NISSAN)K21 | GCT(NISSAN)K21 | CUMMINS/QSF2.8t3NA49 | MITSUBISHIS4S-Z362CSFL | YANMAR/4TNV94L-BXPHZ | ISUZUC240NKFC01 | |
C.D. | - | StageIIIA/Tier3 | - | - | - | - | StageIIIA/Tier4 | - | - | - | - | StageIIIA | StageIIIA | StageIIIA | StageIIIA/GB3 | StageIIIA/Tier3 | - | - | - | - | StageIIIA/Tier4 | - | - | - | - | StageIIIA | StageIIIA | StageIIIA | /GB3 |
Moc silnika zgodnie z DIN ISO 1585 | kW | 42.1 | 35 | 38 | 38 | 38 | 32.8 | 29 | 31.5 | 31.5 | 31.5 | 36.5 | 35.3 | 34.6 | 35.4 | 44.3 | 35 | 38 | 38 | 38 | 32.8 | 29 | 31.5 | 31.5 | 31.5 | 36.5 | 35.3 | 34.6 | 35.4 |
Znamionowa prędkość obrotowa | obr | 2300 | 2400 | 2400 | 2400 | 2400 | 2450 | 2250 | 2300 | 2300 | 2300 | 2500 | 2250 | 2400 | 2500 | 2300 | 2400 | 2400 | 2400 | 2400 | 2450 | 2250 | 2300 | 2300 | 2300 | 2500 | 2250 | 2400 | 2500 |
Producent skrzyni | - | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA | HANGCHA | HANGCHA | HANGCHA | HANGCHA | HANGCHA/OKAMURA | HANGCHA/OKAMURA | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA | HANGCHA | HANGCHA | HANGCHA | HANGCHA | HANGCHA/OKAMURA | HANGCHA/OKAMURA | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA |
Typ skrzyni | - | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna |
Ilość biegów przód/tył | - | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 |
Ciśnienie osprzętu dodatkowego | bar | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 |
Pojemność zbiornika paliwa | litr | 60 | 40 | 60 | 40 | 60 | 60 | 40 | 60 | 40 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 40 | 60 | 40 | 60 | 60 | 40 | 60 | 40 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 |
Producent | HANGCHA GROUP CO.,LTD. | |||||||||||||||||
Model | - | CPCD30-XW33F/B/M | CPYD30-XW52F/B/M | CPQD30-XW22F/B/M | CPYD30-XW22F/B/M | CPQY30-XW22F/B/M | CPCD30-XW43F/B | CPYD30-XW55F/B | CPQD30-XW56F/B/M | CPCD30-XW10F | CPCD35-XW33F/B/M | CPYD35-XW52F/B/M | CPQD35-XW22F/B/M | CPYD35-XW22F/B/M | CPQD35-XW22F/B/M | CPCD35-XW43F/B | CPCD35-XW55F/B | CPCD35-XW56F/B/M |
Napęd elektryczny,diesel/benzyna/LPG | - | DIESEL | LPG | BENZYNA/LPG | LPG | BENZYNA/LPG | DIESEL | DIESEL | DIESEL | DIESEL | DIESEL | LPG | BENZYNA/LPG | LPG | BENZYNA/LPG | DIESEL | DIESEL | DIESEL |
Udźwig | Q (kg) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 |
Środek ciężkości udźwigu | c (mm) | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 |
Zwis przedni | x(mm) | 480 | 480 | 480 | 480 | 480 | 480 | 480 | 480 | 480 | 485 | 485 | 485 | 485 | 485 | 485 | 485 | 485 |
Zwis tylny | mm | 550 | 550 | 550 | 550 | 550 | 550 | 550 | 550 | 550 | 615 | 615 | 615 | 615 | 615 | 615 | 615 | 615 |
Wysokość masztu złożonego | h1(mm) | 2050 | 2050 | 2050 | 2050 | 2050 | 2050 | 2050 | 2050 | 2050 | 2165 | 2165 | 2165 | 2165 | 2165 | 2165 | 2165 | 2165 |
Wysokość podnoszenia | h3(mm) | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 | 3000 |
Wysokość masztu rozsuniętego | h4(mm) | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 | 4145 |
Wysokość daszka ochronnego | h6(mm) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) | 2150(2230) |
Długość do czoła karetki wideł | I2(mm) | 2730 | 2730 | 2730 | 2730 | 2730 | 2730 | 2730 | 2730 | 2730 | 2800 | 2800 | 2800 | 2800 | 2800 | 2800 | 2800 | 2800 |
Szerokość całkowita | b1(mm) | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 | 1225 |
Producent silnika/typ | YANMAR/4TNE98 | GCT(NISSAN)K25LPG | GCT(NISSAN)K25 | GCT(NISSAN)K25 | GCT(NISSAN)K25 | CUMMINS/QSF2.8t3NA49 | MITSUBISHIS4S-2362CSFL | YANMAR4TNY94L-BXPHZ | ISUZUC40NKFC01 | YANMAR/4TNE98 | GCT(NISSAN)K25LPG | GCT(NISSAN)K25 | GCT(NISSAN)K25 | GCT(NISSAN)K25 | CUMMINS/QSF2.8t3NA49 | MITSUBISHI/S4S-2362CSFL | YANMAR/4TNV94L-BXPHZ | |
Moc silnika zgodnie z DIN ISO 1585 | kW | 44.3 | 35 | 38 | 38 | 38 | 36.5 | 25.3 | 34.6 | 35.4 | 44.3 | 35 | 38 | 38 | 38 | 36.5 | 35.3 | 34.6 |
Znamionowa prędkość obrotowa | obr | 2300 | 2400 | 2400 | 2400 | 2400 | 2500 | 2250 | 2400 | 2500 | 2300 | 2400 | 2400 | 2400 | 2400 | 2500 | 2250 | 2400 |
Producent skrzyni | - | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA | HANGCHA/OKAMURA | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA/MS | HANGCHA/OKAMURA | HANGCHA/OKAMURA | HANGCHA/OKAMURA/MS |
Typ skrzyni | - | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna | automatyczna |
Ilość biegów przód/tył | - | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 | 1/1 |
Ciśnienie osprzętu dodatkowego | bar | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 | 175 |
Pojemność zbiornika paliwa | litr | 40 | 70 | 40 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 40 | 70 | 40 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |