HEAVY TRUCK 28-32t

o udźwigu od 28000 do 32000 kg

Turbodoładowany silnik wysokoprężny Cummins QSC8.3 to bardzo wydajna jednostka napędowa. Generuje wysoki moment obrotowy już przy niskich obrotach, jest ekonomiczny i zapewnia niezbędny zapas mocy w każdych warunkach. Dodatkowo na wysoką wydajność i niezawodność silnika wpływa chłodnica o bardzo dużej pojemności oraz intercooler obniżający temperaturę powietrza trafiającego do silnika.

Przeniesienie napędu

Elektronicznie sterowana, 3-biegowa przekładnia powershift marki ZF gwarantuje rewelacyjne właściwości jezdne i niezawodność układu przeniesienia napędu. Dzięki systemowi samodiagnostyki ze złączem diagnostycznym naprawy i przeglądy pochłaniają mniej czasu Wytrzymały most napędowy marki Kessler zapewnia wieloletnią, bezproblemową eksploatację. Wielotarczowe, bezobsługowe hamulce mokre gwarantują skuteczne hamowanie w każdej sytuacji.

Układ elektryczny

System OPS – układ wykrywający obecność operatora zablokuje funkcję jazdy i podnoszenia gdy osoba kierująca wózkiem zejdzie z fotela. Zaawansowany technologicznie system CAN-bus zapewnia szybki przepływ informacji pomiędzy jednostką sterującą a czujnikami. Kontroler ze złączem diagnostycznym zbiera informacje o ew. usterkach, co znacznie przyśpiesza prace serwisowe. Czytelny wyświetlacz LCD na bieżąco przekazuje operatorowi informacje o stanie wózka.

Układ hydrauliczny

Wszystkie kluczowe elementy układu hydraulicznego takie jak pompa czy rozdzielacz dostarczane są przez renomowanych producentów. System monitorujący obciążenie układu hydraulicznego redukuje ryzyko awarii. Wszystkie elementy układu umieszczone są w łatwo dostępnych miejscach co ułatwia prace konserwacyjne i naprawy.

Układ kierowniczy

W pełni hydrauliczny układ kierowniczy wyposażony został w mocny i niezawodny siłownik sterujący. Dzięki zastosowaniu systemu monitorującego obciążenie układu hydraulicznego, układ kierowniczy ma zawsze pierwszeństwo w celu zapewnienia bezpiecznej i komfortowej pracy.

Kabina

Dzięki zawieszeniu kabiny na gumowych amortyzatorach oraz zastosowaniu amortyzowanego fotela operatora ograniczony został hałas i wibracje. Duża powierzchnia szyb zapewnia świetną widoczność dookoła wózka, a uchylna konstrukcja kabiny ułatwia prace serwisowe. Proste w obsłudze i ergonomicznie rozmieszczone dźwignie i przełączniki czynią pracę wózkiem łatwą i przyjemną.

Maszt

Szeroki maszt typu duplex zapewnia bardzo dobrą widoczność do przodu, a karetka wideł standardowo wyposażona jest w hydrauliczny przesuw boczny. Dwa zawory ograniczające prędkość opadania zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa.

Układ hamulcowy

Wielotarczowe, chłodzone olejem hamulce hydrauliczne produkcji MICO gwarantują skuteczne hamowanie i bezpieczeństwo w każdej sytuacji. Uruchamiany sprężynowo i zwalniany hydraulicznie wielotarczowy hamulec postojowy jest niezawodny i prosty w obsłudze.

Wyposażenie

  • Maszt duplex o szerokim polu widzenia.
  • 4 sekcje hydrauliczne.
  • Ogumienie olejo odporne.
  • Hydrauliczny układ kierowniczy.
  • Zawór ograniczjacy predkosc opadania masztu.
  • Przesuw boczny i pozycjoner wideł.
  • Widły w standardowym rozmiarze.
  • System OPS – układ wykrywajacy obecnosc operatora.
  • Zamknieta kabina.
  • Wycieraczki przednia i tylna,
  • Gumowa wykładzina kabiny.
  • Klimatyzacja.
  • Predkosciomierz.
  • Licznik motogodzin.
  • Lusterka wsteczne.
  • Pełne oswietlenie zewnetrzne.
  • Sygnał dzwiekowy.

Opcje ddodatkowe:

  • Widły w niestandardowych rozmiarach.
  • Refektor roboczy.
  • Czujniki cofania.
  • Kamera cofania.
  • Ostrzegawcze swiatło pulsacyjne.
  • Dodatkowy fltr powietrza.
WordPress Table

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.